Madeleine McCann.. ???

Ramlade in på en sida om Madeleine McCann igen, har skrivit om henne förut här i bloggen, den historien om henne som med andra händelser som handlar om barn gör mig så fruktansvärt ledsen.
Fattar mig inte på folk som kan göra små oskyldiga barn något ont, det går över mitt förstånd.
Klart man fattar att det inte står rätt till när en människa är kapabel tll att skada barn eller kidnappa eller vad det nu handlar om.
Det jag inte förstår är hur alla dessa människor kan leva som vanligt i samhället bland oss utan att man ser eller hör något, eller det värst den som ser inte agerar.. sen om mot förmodan någon sett något & agerar så händer det inget från myndigheterna iallafall förränns det är försent ändå. 
Madeleine McCann försvann ju spårlöst i Portugal 2007 när familjen var på semester, hon skulle fylla fyra år under deras semesterresa men den han hon aldrig fira :(
I år så skulle Madeleine McCann fylla 10 år, det har gått 6 år & ingen har hittat henne ännu, kan bara tänka mig vilket helvetets helvete dessa stackars föräldrar genomlidit & få utstått med.
Genom åren så har det kommit in lite olika uppgifter om folk som har sett flickan lite här & där, b.l.a. i något köpcenter, det sista tror jag var på något charterflyg från Ibiza till München i augusti förra året.
Trots allt så har ingen Madeleine McCann kommit till rätta, jag hoppas med hela mitt hjärta att detta flickebarn var hon nu må vara har det så bra det någonsin går att ha, kanske hon inte minns något så hon vet heller inget annat, kanske hon inte har tagit skada, man kan bara hoppas & be.
En bild på henne som hon skulle kunna se ut idag & en som hon såg ut vid försvinnandet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0