Livet börjar sakta komma tillbaka..

För med över 1 1/2 dygns frånvaro så börjar jag faktiskt hitta tillbaka till verkligheten igen, det var verkligen en pers som jag kunde har varit utan, suck, suck, bläää :p
Efter jag gick av i söndags morse så vaknade jag efter någon timmes sömn med ett världskrig utan dess like i både kropp & knopp, jag var så dålig, hade feber & ont i hela kroppen & en skallebank som inte var av denna värld, sen spydde som en alika ;p
Skulle ju ha ha gjort en natt till men insåg i dimman att detta skulle ju inte gå, det blev till att ringa chefen.
Vet att jag ringde henne men inte fick tag på henne så hon ringde upp, kommer dock inte ihåg vad som sas mer än att jag inte kunde jobba, då är man ganska borta :p
Tur att man nu var ledig några dagar så man har chans att återhämta sig. Ska strax dra iväg för & hämtat skruttan på dagis som har väntat på detta i flera dagar på att få komma men som då det inte har gått, så i eftermiddag ska det ska det bli mys på högsta nivå :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0