Liten sovmorgon med mysande :))

Skruttorna sov till halv nio så det blev en liten sovmorgon för dom, själv hade jag varit uppe ett tag & grejat för avfärden som ska gå av stapeln lite senare.
Blev välldans full i skratt när jag stod & höll på & greja efter frukosten & trjejerna sprang runt & lekte när en av dom knackade mig på ryggen & sa "mommo" titta vad vi leker med.... där stod två jultomesessor & log.. men sa jag, inte är det väll julafton IDAG? :) ... då svarade dom i kör.. joooo för vi leker det :))
Haha, ja vad säger man, tänk vad livet kan vara enkelt & bekymmersfritt "GILLAS"..
Nu ska det sista in i bilen, sen ska tjejerna köras hem & jag ska ge mig ut på vägarna ett tag för att sen avrunda kvällen/natten med nattsudd :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0