Godmorgon eller ska jag säga natti natti.. ? :)

Är just hemkommen från stan, har jobbat. Natten den har varit som den sig bör & det gillas, endast är det det där svarta molnen som sänker sig sakta just nu ner här över nu när dom här fina härliga vårdagarna börjar gör sig till känna som gör att man missar dom för att man måste krypa tills kojs.
Not funny :( det blir ett litet stress moment tyvärr oavsett om man vill det eller ej :p
För just nu skulle jag mer än gärna vara ute & röja lite i trädgården, sen få slappa i solstolen efter husväggen med solbrillorna på & njuta av solen som värmer så där göttans :)) ..  ja, ja, vad är en bal på slottet  :p
Håller tummarna att det kommer sådana dagar till nästa helg då jag faktiskt är ledig, nu är det att bara bita i det sura äpplet & inse att min fyrbente vän inte är bara ett måste utan en välldigt skön vän att krypa ner i :))
Sen i eftermiddag blir det knodd myyyyys med skuttorna, kanske solen fortfarande är framme så vi kan vara ute då, den vise får se :))
Tog några kort nu på morgonen från köksfönstret, det är så härligt & se när dagen börjar ta form, lägger in dom.
 
Neee, suck, suck, detta går inte, klockan är redan snart halv tio & jag har inte kommit i säng ännu, nu får det allt bli till & ta natta för när det är 4 nätter kvar att göra så behövs sömnen & det med basta, för ska en göra 7 dagar av 8 så lär en vara mer än mör när dom är gjorda :p
Så nu säger jag natti natti & hörre ni... njut nu riktigt av dagen idag :)) Zzzzzz
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0