Skruttan blev med hem..

Var ner till byn förut & mötte upp en som jag skulle köpa lite ridklläder av till knoddarna.
Det blev en ridväst som man har så det skyddar njurarna mm & en ridjack samt ett par ridbyxor. Nu fattas det bara en hjälm, ska finnas två efter Natta gumman i källaren, men har inte funnit dom än tyvärr, men jag hoppas på att någon av dom ska dyka upp snart & förhoppningsvis passa :p
Men det jag skulle komma till är att jag åkte till T direkt efter så Tindra gumman kunde få prova grejerna (Naddis är fortfarande hos mormor & morfar så henne får jag testa på när hon kommer hem).
Byxorna & jackan gick trots att dom var lite stora åt Tindra, med lite skärp & uppkavlade armar, men västen den var på tok för stor, bara & vänta & se om den passar Naddis lite bättre :))
Jackan & byxan kommer & bli bra på henne tror jag. Givetvis efter klädprovningen när jag skulle åka så ville Tindra med mommo hem, & givetvis fick hon det.
Så nu har vi varit ute & busat & lek, & precis kommit in. Men vi har hunnit med & rita & måla lite.
Strax ska vi bege oss mot byn igen för & hämta upp Natta & sedan åka vidare mot stan & Lillerud.  Förutom ett litet ett stop i Ulbsby för & hämta lite fiskar, innan vi styr vidare mot Lillerud.
Taxi Carola, det är jag det :)) puuuuh..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0