Mayday, mayday... Provdocka...

Jag såg en provdocka för ett tag sedan som jag bara vill ha, blev total såld på den, men tyvärr hittade jag den ingenstans.
Jag har googlat, kollat på hur många säljsidor som helst men inte hittat just den. Det finns ju en hel sjö givetvis av provdockor om man vill ha, men jag ville ju ha just denna, den som jag hade sett var ju så klockrent jag.
Men ikväll så såg jag den på en säljsida på FB, men tyvärr så var det inte den som var till salu i annonsen :((
Men jag skrev till tjejen som hade annonsen & frågade vart hon köpt den, tänkte att jag måste ju bara få veta.
Den var köpt på Netto för ett tag sedan sa hon, men nu hade Åhlens make till den fast i en annan färg berättade hon.
Så nu har jag vart ut på nätet & kollat hos Netto, där hittar jag ingen, men som tjejen sa så fanns den på Åhlens men då i en annan färg.
Jag vill ha den i rosa & Åhlens har den i beigen. Men skam den som ger sig, jag chansade & gick ut på Tradera som jag har gjort flera ggr förut när jag har sökt efter den, hör & häpna, jag hitta den, den rosa :)) yehaaaaaaa
Men lyckan varade inte så länge :( ... Hujeda mig vilket hutlöst pris det var på den.
Utrops priset var 690:- & det fasta priset är 1300:- sen kommer frakten på det :( .. Den på Åhlens kostar 599:- lite skillnad på pris.
Tjejen berättade att när hon köpte sin på Netto så gav hon bara 200:- - 300:- det är lite skillnad det.
Så nu till frågan, vad ska jag göra nu när jag äntligen har hittat den jag verkligen vill ha???????
Ska jag betala nästan 1500:-  med frakt eller ska jag nöja mig med den beiga för 600:- :p .. mayday, mayday, piease help me :p .. Vilken är snyggast?
 
 
 


Jag hittade även två små provdockor på Tradera för smycken, samlar ju på sådana, här kommer en lite bild på dom med.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0