Ont :((

Klantiga jag har gjort mig illa igen. Strax innan jag skulle iväg & jobba så lastade jag bilen med dom grejer jag skulle ha med (b.l.a.smycken mm som jag skulle ha med till jobbet) .

Sticker ner handen för att hämta en grej, känner att det gör ont som busen, kollar & ser att jag har en utav mina stickor (som jag stickar mina halsdukar med ) ca 3-4 cm rak in i handen ;((

Drog atomatiskt ut den snabbt, vilket gjorde så j_ _ _ a ont så jag blev alldeles stum.

Sen blödde det som bara den bra länge samtidigt som det var ett pumpade tryck i handen.

Fick väll stopp på blödningen med tryckförband efter ett tag. Efter någon timme så ökade smärtan bara mer & mer, nu har jag svårt att röra alla fingrar utom tummen ;((

Varför ska en råka ut för allt? Suck, suck.. Way me??????

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0