Lång dag..

Idag har det varit en lång dag. Natta gumman har ju firats med buller & bång :)) så bloggandet har så klart fått stå åt sidan, så tänkte en summering av dagen får duga.
Fattar bara inte att det gått 16 år sen hon såg dagens första ljus.. suck, suck vad åren går, ibland önskar man att man hade en handbroms att dra i.
Jag tänker så varge gång någon av ungarna fyller år, för visst går det för fort. Jag tycker att jag försöker njuta & vara med i allt, men ändå så bara rusar tiden dagarna, åren iväg :p
Men som jag oxå alltid säger, är så lyckligt lottad att jag får vara med på den här resan med dom i livet :))
Nog om det nu, Tänk vad roligt man har när man är samlade nästan alla på en & samma gång, alla ungar, barnbarn mm.  
Saknade bara en så otroligt mycket idag som inte var med :(( det var fammos lilla skrutta som det var bestämt sedan tidigare att hon skulle till sin moster denna helg :( .. men, men så är det ibland.
Jag får ta igen det när hon kommer hem imorgon, blir till att gosa mer då :))
För det blev ju mycket mys, snosandet & bus med dom andra knoddarna givetvis. Och när huset är fullt i folk så finns det alltid någon som busar med dom små :)) det gillas skarpt av dom.
För det blir mycket stoj & stim & skratt som värmer en mammis hjärta :))
Sen när vi lite senare avrundade kalaset framåt kvällen efter allt ätande av tårtor & drickande av kaffe, paket öppningar, prat, bus & mys, så tror jag det var en mycket nöjd dotter... Hm? fattas bara annat :))
Givetvis har kort tagits, så jag kommer lägga in några stycken snart.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0