Lagt in lite bilder..

Då har jag lagt ut lite nya bilder igen :)) Endel från idag & lite bilder från F-marten på knoddarna.
Idag så löshoppade vi ju med Fanny.
Natta blev impad av Fanny likaså blev jag. Hon (Fanny) är helt otrolig måste jag säga.
Hon har aldrig hoppat ens , aldrig då givetvis löshoppat heller. Hon (Fanny) fattade ganska snabbt vad det handlade om.
Helt otroligt vad lättlärd hon är egentligen. Det är så roligt att se & lära sig av henne hela tiden :))
Efter vi var färdiga så gick jag & lillsmöla tillbaka till hagen med Fanny & Natta stannade kvar för att hjälpa till med dom som skulle löshoppa sina hästar efter henne. 
Sen for vi innåt stan för Natta skulle en sväng till Hööks. Blev lite smått & gott i påsen hem.
Sen så blev det ju givetvis lite i magen inne på Max. När magarna efter en stund var nöjda så gick vi ut så lillsmöla fick hoppa i borgen.
Sen var det bara att skjussa Natta till Lillerud igen & för oss att bege oss hemmåt. Nu sitter jag här & är hiskelitt trött. Blev ju inte nånga timmars sömn inatt :((
Men nu får det få bli en nattmacka i magen tror jag :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0