Irriterad... grrrrrrrrr

Tänk att folk kan vara så inbuntna & trögfattade. Endel dom tror dom kan göra vad som helst.
Ska berätta allt från början, jag var in på en säljsida på FB. Där hittade jag en furugarderob som en skulle sälja. Jag Skriver till henne & säger att jag köper den om det går bra att få hämta den nästa vecka.
Hon svarar att det går bra, hon ger mig sin adress, jag ber henne pm:a mig sitt mobil.nr så jag kan ringa eller messa när jag vet vilken dag det blir.
Det ska hon göra, men innan jag får det hennes mobil.nr så skriver en annan att hon tar den om jag skulle ångra mig.
Nu tycker hon/säljaren att hon kan säga att antingen så ska jag hämta den idag eller imorgon annars så får den andra personen köpa garderoben.
Nu blir jag förbannat, tackar han där uppe att det finns regler på denna sida, så jag tillkallar hjälp från Admin.
Då blir hon spak & ändrar sig igen & säger att den är såld till mig & nu vill hon att jag ska pm:a henne.
Blir så trött på folk som tror dom kan bete sig hur som helst, skita i vad dom sagt & vad dom lovat.
Skulle egentligen ha velat skita i garderoben nu, men det är tösa som var ute efter en sådan som vi ska måla i svart. ja, ja, 10 djupa andetag nu :p
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0