Irriterad.. grrrrrrr

Har knappt sovit en blund efter jag kröp ner under täcket inatt. Jag somnade ganska så direkt då faktiskt men vaknade igen efter en timme.
Sen efter det så har jag i stort sett varit vaken ;( suck, suck. Det var så att det hände en grej igår kväll som jag inte brydde mig värst mycket om mer än att jag blev ganska frustrerad. Det löjliga i det hela var oxå att det inte var en stor grej, men som denne någon gjorde det till.
För mig är det så när folk börjar snärja in sig i lögner för att komma undan skit saker som egentligen från början inte var något märkvärdigt & sen vänder det till att det är någon annans fel. Då blir jag inte glader ;((((((((( 
Det är ett stort F _ N att vuxna människor inte kan stå för vad dom gör & säger.
Så efter inatt när jag vaknade & klockan tickade på & jag låg & funderade så blev jag bara allt mer förbannat, samtidigt som jag blir mer & mer irriterad & sen sur på mig själv för att jag aldrig lär mig.
Men, men, som jag alltid säger:
"What goes around comes around"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0