Dåligt..

Det blev dåligt med bloggande idag. För idag har det städats & fejats så det har verkligen inte hunnit med, det har kastas & kastat & eldat så det har stått härliga till.
Sen har bilen lastas full med varor som ska ner till lokalen imorgon. Så imorgon är det en späckad dag med. 
Har ett smärre problem bara som jag inte vet hur jag ska lösa, det har hänt något med vänster knä, kan knappt böja eller ta mig upp om jag böjer det eller går ner på knä när jag ska göra något. 
Blir lite problematiskt att bära allt som lastats i bilen upp för trappan, men, men, vad göras, bara gilla läget & lösa problemet i sömnen så är det klart när man vaknar, hahaha, en kan ju hoppas iallafall :))
Imorgon kommer nog min stora skrutt hem med, det gillas skarp. Nu ska jag lägga in lite bilder från igår som inte blev gjort. 
Sen får jag nog närma mig min fyrbente vän & landa mjuk. Men först lite bilder då :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0