Hanna Widerstedt as Louis Vulgorette..

Jag brukar inte bry mig eller ens skriva om sånt här, eller andra diskutioner eller debatter, men kände att nu ville jag göra ett undantag.
För jag måste ge Hanna jädrans mycket beröm om det verkligen ligger till som hon säger.
Hon har nog fått med sig dom flesta av svenska folket till att veta vem hon är. 
Sen vilken styrka att kunna spela så länge en roll som hon har gjort, ett helt år.
Och inte nog med det utan att orka provocera så starkt om allt varge dag, det är 365 dagar på ett år, hm?
Det är förbluffande bra gjort tycker jag, sen är det väll klart att det är enkelt att provocera. 
Det som är det svåraste är ju att orka med det, att inte ta åt sig av det som skådespeleriet drar med sig i bagaget.
Tänk bara att orka fortsätta fast dom ger sig på familjen, få ta emot dödshot, alla elaka kommentarer & inlägg på alla sajter/bloggar/fb mm mm, ja listan kan ju göras lång.
Jag är riktigt impad & det mycket oxå. Den tjejen ville visa något, undrar bara om svenska folket fattar det.
Fast Louis Vulgorette är död nu (om det stämmer) så kommer folk fortsätta hata/diskutera Om Hanna.
Många kommer fortsätta vara haters, men endel fattar nog vart Hanna ville komma med Louise, dom som inte fattar det är det inte värt att förklara för.
Läs själv, kolla in länkarna.......
 
 
 
http://widerstedtx.wordpress.com/
 
http://widerstedtx.wordpress.com/the-lv-project/
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0