Det gula bandet kan göra STOR skillnad..,

Ramlade in på en sida förut Som hette "Gula hund" . Det är en kampanj för hundar som behöver utrymme för andra hundar eller människor.
Med det gula bandet kan jag visa att min hund behöver utrymme av något skäl, det kan vara tillfälligt eller permanet av någon anledning.
Det kan vara så att man har en hund som löper, en hund som är omplacerad, opererad, eller permanet orolig för andra hundar & människor, det finns många olika anledningar,
Här är det lätt att förstå om det sitter ett gult band på kopplet, lätt att lära barnen ytterligare en sak som dom lätt kan ta in.
Måste säga att detta tänk är nog det bästa & enklaste som jag har hört. Så klockrent enkelt, men så effektivt.
Så nu alla SPRID vidare. GULT band = gå INTE nära min hund, den vill inte hälsa.
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0