Bloggtorka..

Inte bloggat på ett dygn ;( lusten var som bortblåst, varit ryggläge efter 2 dygns jobb istället :p
Blir till & vara hemma ett tag tills det har rättat tills sig till fullo. Imorgorgon eller idag rättare sagt för kl, är nu 05.15 på torsdag morgon, alla sover utom jag då som inte är så ovanligt, men det var inte det jag skulle säga utan att idag ska jag utanför 50 skyltarna i byn.
Jag ska besöka stora staden om kroppen tillåter det. Kylskåp & frys gapar som två stora svarta hål. När en har varit liggandes i nästan två veckor så tar det på allt.
Det är det värsta med handlingen när t.o.m. basvarorna som man inte handlar så ofta har tagit slut med, suck, suck, men det är bara att gilla läget :p
Sen ska jag fara runt som en tätt spoling till en masssa ställen på vägen hem för & hämta grejer jag köpt, blir lilla julaftonen :)
Nu får det bli lite tidig frukost :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0