Usch & fy..

Fy på mig :p .. Sista veckorna har det varit så dåligt med bloggande.. sorry, men blir så när det ena efter det andra kommer & en aldrig hinne hämta sig, suck, pust, stånk, stön  :(
Igår var jag iallafall till Natta gumman & Fanny, Natta & jag tog oss en tur in till stan & gick ut & åt & umgicks lite.
Maten var suverän, vi var så hungriga så det var härligt när det var så gott, sen var det så himla gött att få rå om & få lite egen tid  med henne, sen & få tjöta lite med.
Hon var ju hemma i helgen som var men då gick det i ett & hon hade besök & då blir det inte på samma sätt, ja det var mysigt iallafall :))
Har faktiskt varit lite aktiv ändå, om inte här inne så med firman under dessa veckor ,jag har gjort en massa smycken, ja en hel del faktiskt, kul som attan :))
Lägger in lite sen. Var tänkt att jag skulle stå på skyltrampen nu på 1 advent för jag har fått efterfrågningar på det, men vette kutsingen nu om jag mäktar med det när det blev att jag ska jobba.
Skulle ha varit ledig, men har ju varit borta så mycket så kände att det behövs nog att jag gör en insatts åt mig själv, så jag kommer att hålla den biten öppet så får vi se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0