Skäms, men inte orkat :(

Har inte bloggat på flera dagar :( har varken orkat eller haft tid & lust. Tänk om kroppen kan bli som jag vill någon gång, det har varit en tuff månad.
Började alldeles för tidigt med jobbandet, men snäll som man är så har man ju svårt att säga nej & samtidigt var jag så utråkad så tänkte väll inte så klart :p
Ja, ja, nu är det som det är. Hoppas bara på att inga fler sprutor behövs tas iallafall, men något det blir det, det vet jag :p
Men nu ska jag strax gå & sova lite iallafal, försöka vila kropp & knopp så man inte degar ihop totalt. Har ju inte kommit i säng ännu efter nattens jobb, suck, suck.
Men nu är jag ju lite ledig, tänk, en heeeeeeeeeel dag, wow :)) .. Sen blir det jobb igen, hela helgen, men nu först ska det bli lite sömn :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0