Vart tog helgen vägen?

Timmen är slagen & helgen är slut, nu måndag, fast det är ju en hel hop timmar kvar innan morgonen gryr. Så vart tog helgen vägen? Jag har iallafall jobbat häcken av mig, så mycket vet jag. Måste beta av så mycket som det bara går. För det finns hur mycket som helst att göra. Därav inget bloggande i lördags. . Hm?
Lördag kväll iallafall var jag & Natta gumman & L ut & fiskade. Det var premiär tur med båten, tyvärr kom vi ut lite sent så ingen fisk blev det. Men en härlig tur på sjön det var.
Lördag kväll var jag & Natta gumman & L ut & fiskade. Det var premiär tur med båten, tyvärr kom vi ut lite sent så ingen fisk blev det. Men en härlig tur på sjön var det.
Sen sent på lördags natten så hördes ett hiskeligt tutande, trodde först det kom från tv, men fattade till slut att det var en bil utanför. Gick ut & kollade vad det var för något, det var en bil som hade kört i diket, vet inte om den bara hade kommit nära dikes kanten så att det hade skärt sig så den gled ner eller ej. Oavsett så hadde det gått bra.
Idag då (eller söndag eftersom timman är slagen) så har det inte hänt värstan mycket, mer än jobbande.
Lill hjärtat var här ioförsig & det är värt att nämna för alla pengar i världen :)) hon följde även med mig & Natta till stallet så hon fick rida lite, sen har hon varit här fram till kvällen, så mys & bus har det bivit. Like, like :))
Lite BILDER
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0