Valborg firande..

Det blev inget bloggande igår på självaste Valborg. För dagen bara rusade iväg. Så det får bli lite uppdateringar ni istället.
Nadja hjärtat & jag bakade lite snabb godis igår. Bild lägger jag in i slutet av inlägget som vanligt, på både på hjärtat som har choklad runt hela munnen & på göttet :))
Efter baket så var det stallet, Barre fick sin ompyssling som vanligt. Natta gumman sig en liten ridtur & mamsen passade på att fota lite :))
Sen har man ju lapat sol ganska mycket idag "LOVE IT" .. värme, värme.. Tänk om vädret nu kan hålla i sig.
På kvällen ringde Tezz & mormors trollunge & undrade om vi skulle ta en tur & kika på majbrasa. Sagt & gjort, det var bara att bege sig ner, för vem kan säga nej när ens lilla trollunge frågar "mommo, vill du gå med mig till brasan?" :)))))) (inte jag iallafal).
Måste säga att det var riktigt mysigt, det har ju tyvärr inte blivit att jag har kommit iväg dom senaste åren, (vill inte gå in på det här & nu varför).
En god vän slöt även hon upp lite senare vid majbrasan. Efter dom hade tänt på brasan så var det dax för lycktorna. Det var ljuslycktor med ljus i som skulle tändas & sen släppas seglande upp i luften istället för raketer. Det var helt klart bättre, mycket finare & mysigare & framförallt tystare. Här kommer lite bilder från dagens början till sitt slut :))
Summaro, summaro, en riktigt bra dag :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0