Tidig morsdag..

Bara njuter av härligheten som bjuds ute, dom härliga dofterna, (tur man har allergimedicin så man ändock kan njuta) av allt fint som blommar i all dess färger, i rabbaterna, äppelträdet, häcken & vi ska inte prata på gräsmattan, herre min je vad den har växt bara denna vecka.
Har fortsatt & rensa i rabatterna, nästan färdig nu. Resten får tas någon dag, ryggen säger nu sitt :(
Senare på eftermiddagen så kom T, J, B & små knoddarna, vi grillade. Så det blev mys, bus & gott i magen :))
Fick en förtidig Morsdags present av T & lillsmöla. (T jobbar på söndag så hon ville överraska nu)
Jag fick min parfym som jag har haft slut på hur länge som helst .. Jiiiiiipppppiiiiii :)) & en liten urgullig nalle som det står "VÄRLDENS bästa MAMMA" på :))
Tänk viken tur man har haft att man blivit så priviligerad med sådana underbara ungar som jag har blivit :)) min största vinstlott i livet är det :))
Min NALLE & PARFYMEN..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0