Soffhäng..

Vaknade igen med att jag har lyckats somnat på soffan. Fattar inte att man inte lär sig. Man var inge trött när man satte sig där för & kolla på tv:en. Men efter en stund så sjunker man längre & längre ner i soffan för & göra det bekvämare för sig tills man slutligen ligger ner helt. Och helt plötsligt så sover man utan att man har fattat hur det har gått till. Hm?..
Så nu sitter jag här åter igen & funderar på om jag kommer att kunna somna när jag så småningom lyckas pallra mig upp till bingen.
Tänkte att jag får väll kolla runt lite på datorn tills ögonlocken känns tunga igen. Bläddrade b.l.a. lite bland korten/albumen, det finns ju lite kvar att göra där.
Så jag hittade lite kort sen i julas, då var jag sjuk kan jag lova. Hade över 41 gr i feber. Var inte närvarande på hela den julhelgen, julaftonen var värst.
Familjen fick klara sig själva med alla bestyr, men det fixade dom så bra så. Natta gumman kom upp & undrade om jag orkade komma ner till tomten skulle komma. Gick ner, men var i dimmans värd kan jag säga, så när tomten gått så var det bingen igen. Bingen var min bästa vän den helgen :(
Lite bilder från då :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0