Smyckeparty..

Nu mås det lite mer åt det normala igen, inte helt ok dock, för nacken säger forfarande sitt. Men illamåendet har gett med sig. Så nu är faktiskt förhoppningen ganska stor att det går åt rätt håll & att imorgon när jag vaknar så lyser nog solen igen :))
I sista blogg inlägget skrev jag att jag skulle skjussa Natta gumman till stallet. Efter det så for jag med dom mörkaste solglasögonen på som jag hittade, till lokalen för att göra en sista check & ta funderingarna till sista nivån i bearbetningen, "ska jag eller ska jag inte?" ..
Medans jag var där så fick jag mess från en vän som hade smyckeparty. Hade totalt förträngt det, glömt.. ringde Tezz & kollade om hon skulle med en snabbis.
Hon skulle med, lillhjärtat oxå :)) Sagt & gjort vi for dit, herregud så mycket fint det fanns, man blev ju helt sjuk. Blev givetvis endel handlanden. Både studentpresent som examenspresent & två födelsedagspresenter till dom minsta :))
Bilder kommer på det som inköptes när presenterna är utdelade.
Sen till mig själv så köpte jag ett långt silverpläterat halsband. Kedjan var lite grövre med texten XXXXXXXXX med fyra hjärtan i olika längder med ungarnas namn på.. Så snyggt :))
Sen efter vi var färdiga där så blev det en tur i träningskörning för Natta, nu börjar hon få in snitsen gör bra på att inte få kärringstop som det heter.
Sen färgen/lacken till A-traktorn valde Natta idag med omsorg. Det räcker inte bara med att man vill ha lila, för det är en ljungel av en & samma färg, men nu är det iallafall klart.
Men nu ska jag avsluta med att nacken ska smörjas in med bästa ever "ALOE HEATE LOTION" från FOREVER. Säger bara, har ni inte testat den så gör det.
Testade allt från tigerbalsam till Zon mm, mm.. inget hjälpte (sen fick man absolut inte vistas i solen med dom där preparaten) men det får du med denna.
Sen när jag är väl insmord så ska jag smyga upp till bingen & ta ett snack med min bästa vän "KUDDEN" den är mig trogen jämt, skvallrar aldrig :))
Så natti natti där ute Zzzzzzz
John Blund har nu varit & hälsat på, så det e nog bäst till bingen gå.    Vi möts när jag är ledsen, för du finns alltid där.  Du vet om min innersta längtan & alla sorger jag bär.  Men aldrig du skulle skvallra, inte säga ett knyst.  För du min älskade kudde, du är tyst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0