Övningskörning..

Massagen var efterlängtad, det var suveränt med en omgång kan jag lova :)) dessvärre blev jag så utslagen så slocknade som en utmattad sill på soffan när jag kom hem. Sov som en stock i drygt tre timmar.
Nu har Natta gumman & jag varit ut så hon har fått köra lite bil, se till att hon får in rutinerna. Papps & Natta var in till stan förut & kolla färg som blir på A-traktorn. Natta var även & hämtade ut sit Am-kort.
Det är helt otroligt, hade inte en aning om att det såg ut som ett riktigt körkort. Är nog många ungdomar som lurar dom vuxna med den legitimationen att dom är äldre när dom handlar sådant dom inte har åldern till. För det är verkligen lätt att ta det som ett  körkort, när det ser ut som ett.
Nääää nu ska det bli dusch för mig ;)) Simmfötterna ska på "here I come" :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0