Bieffekt av massagen igår..

Vilken dag :( varit kanon dålig på alla tänkbara sätt, ont över allt, nacken & skallen värst. Mått illa, yr, svettas & frusit om varannat :(
Kom inte ur sängen färränn runt ett idag. Och jag är inte den som ligger i sängen om jag inte blir tvingad, brukar vara uppe före tuppen annars.
Är lite bättre nu, nu har jag mest ont i naken & skallen, samt mår forfarande lite illa. Antar att detta är en reaktion efter massagen igår. Mycket vanlig reaktion, faktiskt en positiv reaktion även om det inte känns så när man är mitt i det.
För när man får sådan reaktion så har det gett effekt :)) men det är inte kul :( Vet man inte om att det kan bli en sådan reaktion, så är det många som tror att det är massagens fel, till att dom blir så mycket sämre, sen vågar do aldrig mer gå till en massör.
Men imorgon är det förhoppningsvis mycket bättre för mig, är alltid värst dag 1 & 2 efter massagen sen blir det bara till det bättre.
Nu ska jag försöka ta mig till ut till bilen för att skjussa Natta gumman till Barre gubben för en ridtur :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0