Är så irriterad.. grrrrr

Kom till CSK, där fanns det inte en enda parkering att uppnå. Jag höll på & snurra runt där på parkeringen i 45 min, till slut insåg jag att det inte är någon ide, jag kommer inte att få någon parkering. För just nu skulle jag suttit inne hos läkare, suck, suck..
Blev att ringa till växel på CSK så dom fick koppla mig vidare dit jag skulle.
Jag berättade läget, dom tyckte det var för jäkligt.. men, men vad gör man, det blev att jag fick en ny tid, inget annat att göra.
Det som gör mig så arg är.. förutom att det inte fanns parkering att jag har åkt helt i onödan, nästan åtta mil. Ska f_ n ta & ringa CSK & fråga vem som står för den resan.
Nu har jag fått beklaga mig lite ;)) Men nu ska jag ut i solen en stund innan det blir till att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0