Vilken dag..

Sorry för så lite bloggande idag men det hinns inte med så mycket när lillsmöla är här. Hon är ju prio 1 förståss:))
Det har givetvis varit full fart hela dagen, vi har varit både inne & ute, busat & myst.
Sen har jag ju blivit sittande lite till & från för att finna någon lösning på den andra bloggen som krånglar så in i bomben.
Nu undrar dom på Blogg.se/Admin om det är ok att jag byter e-postadress.. suck :( har väll inte så mycket val, nu är det gjort iallafall. Och nu är det bara & vänta & se om dom får igång den imorgon med den nya e-postadressen.
Idag har jag faktisk nätshoppat lite, det blev en garderob, en tunika & en Trenshcoat & 2 st smyckeställningar.
Sen har vi ju givetvis varit i stallet hos Barre, det blev en liten premiär rid/sittning på Barren för lillsmöla. Oj vad glad & stolt hon var, rida det ville hon verkligen göra mer. Barren han var lugnet själv, han kanske inte kände henne på ryggen ens, hon väger ju inte värst mycket då jämfört med en vuxen.
Lillsmöla & jag har även tagit en ganska lång biltur på eftermiddagen, turen slutade på 12 mil t & r, vi har åkt halva Värmland runt tror jag hahaha.. nejdå, kanske inte riktigt men en bra bit blev det. Vi var b.l.a. & hämtade ett akvarium som jag ska ha mina yngel i, dom börjar bli ganska många nu.
När vi hade ca 2 mil kvar hem så spydde lillsmöla, så dom 2 sista milen tog nästan lika länge som dom andra 10 vi redan hade åkt. Vi fick stanna fler ggr, långa stunder & gå ut för hon ville ha frisk luft, stackars krake :( när vi var nästan hemma så var illamåendet borta, så det var skönt.
Väl hemma så blev jag sittande framför dator & skrev lite på min bok, får se om jag fortsätter med den en stund till, borde egentligen krypa i bingen, men, men.. jag vet att antingen blir jag sittandes framför datorn med mer skrivande, eller så intar jag ryggläge på soffan en stund.. "den vise han får se" :)) .. Det märks om jag kikar in något mer, annar så får ni slummra sött där ute i cybervärlden så ses vi imorgon.

Lite bilder från stallet.





Lite bilder på inköpen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0