Utedag..

Idag har hjärnkontoret gått på lågvarv, likaså energinivån. Men lite av energin har fyllts på av mina små änglar som har varit här hela dagen. Mestadels av dagen har visstas ute, dom har lekt i mommos/fammos egen gjorda lekpark. Sen har vi varit till Barren så dessa små änglar har fått ridit lite igen. Under barnens aktiviteter så har jag givetvis varit framme med kameran & tagit lite bilder :))
Men nu har Nadja gumman åkt till sin mormor & morfar & ska sova över där medans Tindra gumman ska sova hos mommo (jag).
Och nu snart är det dax att skjussa Natta hjärtat till K-D. Kikar säkert in lite senare igen.
Lite bilder från idag
Sen måste jag bara lägga in en bild på Artur. Han är en mal på 3-4 år, ca 35 cm lång.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0