Tunnbrödsrulle :))

Nyss fått i mig en tunnbrödsrulle, den satt fint kan jag lova, den landade sådär gott i magen :)) & nu är man sådär jobbigt trött som man lätt kan bli  efter att man har ätit, nästan så man kan somna stående :s
Ja vem var det som inte vann melodifestivalen om inte Loren., det var ju ganska tippat att hon skulle vara med i toppen & slåss om 1:a platsen, tycker bara synd om Danny som snubblade på mållinjen i år igen. Jag hade gärna sett att Top Cat hade vunnit, dom är ju bara så bra.
Ja, ja det blir nog bra... "för vad är en bal på slottet" för tänk om Flink hade vunnit, hujeda mig att han inte gjorde det iallafall.
Neee, nu blir det att ge sig ut i nattsuddet igen. Så ser ni en vit sak som svichar förbi så är det bara jag :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0