Skallen i ett skruvstä :)

Snart får något göras åt denna förbenade skallebank, det är ingen vanlig huvudvärk eller migrän. Det kommer ifrån nacken, känns som hela nacken samt huvud sitter i ett skruvstä. Att gå & ha huvudvärk/migrän varannan dag är inte kul kan jag lova. Det tråkiga är att dom inte vågar göra något förränns handen är ok, så dom vet med säkerhet om värken & domningarna kommer ifrån handleden, eller om det faktiskt oxå kommer ifrån nacken :(
Det blir ganska jobbigt att vänta, för det är inte bara dagar utan månader jag pratar om. Man kan ju inte planera någonting, det blir bara jobb, sova, äta :(( sen må piss då förståss, grrrr.. är så less. Kan ju inte ens vara ute i det fina vårvädret.. Lika bra jag drar mig till bingen igen & väntar ut skiten. Tur det är en ny dag imorgon :)) får hoppas på att den är ok & man vaknar utan skallebank.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0