Migrän :(

Har inte bloggat på några dagarn, sorry people :( men det har varit lite mycket & suck, är så trött på denna migrän som kommer & går helta tiden, hoppas på att breven från nevrologen & ortopeden dimper ner i postlådan snart.
Idag har varit en dag i vårens tecken ute igen :)) det är så härligt, man blir både energisk & glad. Helgen ska tydligen oxå bli fin, det gillas skarp.

Lägger in en liten dikt som jag tycker mycket om, länkar även med min sida Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom.

https://www.facebook.com/pages/Sorg-K%C3%A4rlek-%C3%84nglar-visst-finns-dom/229518478431


Vi möts när jag är ledsen, för du finns alltid där.
Du vet om min innersta längtan & alla mina sorger 
jag bär.
Men aldrig du skulle skvallra, inte säga ett knyst.
För du min älskade kudde, du är alltid tyst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0