Krångel, krångel :((

Har varit i kontakt med Admin på Blogg.se i över en timme nu. Jag kommer inte in på mina bloggar, varge gång jag loggar ur så kommer jag inte in, det säger att det är fel lösenord grrrrr..
Jag begär då ett nytt lösenord, men tar samma som jag innan & då kommer jag in igen, har bytt till samma lösenord fyra ggr nu på en timme.
Min andra Blogg " http://choppaloss.blogg.se/?tmp=19231812 " har jag inte kommit in på sedan i maj förra året:( får se om jag får någon hjälp från dom nu :O )

Kika gärna in där. Det finns mycket prylar av de olika slag till försäljning.
Allt från "porslin, kläder, klockor, väskor, accessoarer" mm.. Bloggen var/är under uppbyggnad så det ska in en massa grejer till som dock inte kom in pgr av att det inte funkar att komma in på den :((
Men skulle det vara något som ni blir intresserade av så gör ni precis som det står där att ni ska göra, får ni inget svar inom några dagar så skriv här så löser vi det :))

 

http://choppaloss.blogg.se/?tmp=24180850

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0