Energi tack, någon?

Energinivån är på det lägsta någonsin, tror att paintbollen tömmde det lilla som fanns & tog mer av det som inte fanns. Men igår var det ändå värt det, det var nog en av det roligaste & jobbigaste grejer jag har gjort på länge, adrelaninet pumpade för fullt, det var inte i förrgårr eller för ett par månader sedan, utan jag pratar om att det är flera år sedan jag gjorde något så kul & ansträngande :))
Har ni inte testat det?... Ung som gammal, det passar ALLA. Tänk er själva, jag är till sommaren 47 år, är både mormor & farmor, & med många krämpor "jag fixade det" :)) ångrar inte en minut.
Har ni möjligheten, så testa det, jag säger bara det TESTA.

Min ENERGI kurva -000000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0