Tiden, vart tar den vägen?

Jaha, då sitter jag här igen & inser att det inte blivit något bloggande idag heller, men, men.
Många bollar i luften nu, möhippa, student, bal, examen & sist men inte minst bröllopp.
Sen har det blivit en hel del håruppsättningar, har några kvar att göra denna vecka, en imorgon & den sista på fredag.
Så idag har jag varit & fått mig lite massage av en lite tafattig massör, jag gillar ju lite när det är lite tag i massagen, det ska göra gött ont, men det är väll bättre än inget alls iallafall.
Lägger in några bilder från möhippan & I:s från balen som jag lovat. Sen får det nog bli bingen för mig, ska upp ganska tidigt så lite sömn är nog bra.
T & jag ska till CSK & titta på det tillkommande lilla knytet :)) like, like..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0