Inlägget borta..

Mitt sista blogg inlägg från igår är borta, vet inte vad som hänt? suck, suck gud vad trött jag blir.. grrrr
Iallafall så var det full rulle hela dagen igår med med flytt & allt. Idag så har jag haft lillsmöla här från lunch, hon ska vara här hela helgen då T jobbar.
Stackare hon börjar allt bli sleten gumman min, men vad gör man. Det är ingen som kommer & betalar ens räkningar eller ställer maten på bordet åt en bara si så där.
Lillsmöla & jag har myst, busat & lekt hela dagen, wow säger jag, har sagt det förut, tänk om man kunde få en liten gnutta av deras energi :))
Senare på eftermiddagen när M kom hem så for snutta & jag iväg på en fisketur. Det slutade med 11 abborrar & en panka.
Ni kan ju bara gissa vad lycklig denna lilla knodd var, poserade glatt framför kameran när mommo ville föreviga det. 
När vi kom tillbaka från fisketuren så var mitt andra lilla hjärta hos J, så snutta & jag gick över för att visa bild beviset på gummans storfångst.
Givetvis så ville fammos andra knodd med hem för att sova över hon med.
Sagt & gjort så blev det snabbpackning. Så det blev fulla stuga med spring & skratt, med härlig energi & värme :)) 
Nu sover dom gott sen flera timmar tillbaka & egentligen så borde nog jag göra det med. Men först en nattmacka, sen blir det gött & landa i bingen. Zzzzzzz
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0