37 timmar vaken..

Nu är jag speedad. Denna vecka har varit späckat med allt, från jobb, hårupsättningar, skjussningar, CSK, mannekänkuppvisning, student, examen, packning & planering på olika plan.
Så nu sitter jag här efter 36 timmar vaket tillstånd & är inte en gnutta trött, vad gör man? Jo, summerar veckan, den har varit kanon men hektisk.
Idag så gick ju gumman ur grundskolan & har nu då sommarlov som alla ungar har den här årstiden. Tänk om man kunde ha det ändå!
Tänk att få gå hemma, sova tills man vaknar, & ekonomin behöver man inte tänka på, bara njuta & ha roligt & flyta med. Hm, tror jag är lite avis :))
Dom är värda det, verkligen. Allvaret kommer till hösten, då får dom kämpa igen, så njut nu alla ungar för fullt :)) Så efter skolan så for vi till stan. Lite annorlunda mot vad vi brukar göra, men gumman skulle iväg med kompisar senare under dagen så vi bestämde att eftersom det helt & hållet var hennes dag idag, så gjorde vi det på det här sättet, än att ha en massa folk som hon skulle känna sig både stressad & dum för att behöva gå ifrån när det var dax för henne att åka.
Sagt & gjort vi drog in till stan, där åt vi en god middag. Efter sina presenter så blev det shopping för gumman med att handla precis det hon ville.
Det blev både kläder, skor, parfym mm. Nöjd & belåten av dagen så fortsatte gumman sen den med kompisarna.
Fattar bara inte att denna stora tjej är stor, känns som det var igår jag hade henne i min famn det lilla knyte hon då var.
Men tydligen har åren gått, för inte är hon liten längre våran gumma. Lovey of all my hart hjärtat. Ja. ja, det är bara att inse att man snart har ena benet i graven :)) .. Neeee, nu ska jag lägga in lite bilder från dagen, ska bara gå igenom dom lite först, så jag återkommer om en stund.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0