Tänk om man kunde dela sig..

Igår blev det inget bloggande. Det har varit ju varit en hektisk & turbulent vecka. Så igår var första dagen som det hanns med lite annant än jobb & CSK.
Natta, jag & lillsmöla var till Fanny, den nya familjemedlemen på fyra ben, har ju inte hunnit berätta det men nu har vi blivit med egen häst.
Ägaren till Barre gubben ville ha hem honom ;( saknar han som attan.. Men iallafall så var vi till Fanny, Natta skulle dola lite, samt rida mm. Lillsmöla fick även hon en liten sitttur på Fanny :)) .. (bilder lägger jag in sen).
Sen idag så var jag & lillsmöla in & hälsade på T & Nelly :)) gumman var så stolt, stora syster som hon nu är. Hon var som en sol, satt med Nelly hela tiden & ville absolut inte lämna över henne till mig eller T.
Det var bara att försöka snosa på avstånd :)) Nu är det dax snart för första natten av fem denna vecka, alltså lite nattsudd & det blir med P.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0