Regn = slöardag..

Its regning all day..... Har inte blivit så mycket gjort idag, har intagit rygglägget mest hela dagen känns det som.
Lite små plock är det enda som har gjorts, för disken den var borta när jag kom upp & sådant gillas skarp :))
Jag som hade tänk att jag skulle ha gjort en hel del idag, men man får väll inse att en inte orkar eller har lust jämt & hela tiden. Det tråkiga är att gör en det inte själv så vet en att det alltid står där & väntar på en :s
Men nu blir blir det lite jobb framför datorn, allt ska in där & organiserar i rätt kategori, finns jobb vart jag än vänder mig :)) & samtidigt lyssnar jag på smattret av regnet utanför :))
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0