Premiär för skruttan..

Premiär inatt.. Skruttan sa mycket bestämt igår att hon ville testa att sova utan blöja, sagt & gjort efter lite diskution om att om det sker en liten olycka i sängen så gör det ingenting, att hon absolut inte behöver bli ledsen för att sådant kan hända när man börjar testa utan.
Skruttan svarade bara att jag väcker dig mommo om jag blir kissnödig :)) .. (precis som om jag inte fattar något).
Så igår kväll kröp hon ner i sängen så stolt & somnade på några minuter.
Så inatt har mommo vaknat flera ggr för att se om skruttan sov bra, lite orolig var en allt att hon skulle sova dåligt, (mest för att hon själv skulle vara orolig för om hon skulle kissa på sig), men icke sa nicke, hon sov så gott & drog timmer stockar hela natten =))
När skruttan sen slog upp sina små blå ögon nu på morgonen så var det första hon sa med ett stort leende, jag har inte kissat i sängen mommo, känn, titta :))
Och visst var det så, inte en droppe i varken trosa eller säng :)) .. Mommos tös börjar allt bli stor nu :p
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0