Ny vecka & nya tag..

Helgen den försvann i ett naffs. Har varit barnvakt till mina älskade knoddar hela helgen, äldsta åkte hem igår, den yngsta åkte hem idag.Sen nattsudd & flytt mitt uppe i det... pust, pust :))
Har mått lite risigt den senaste veckan, varge dag är liksom en kamp mot mig själv. Kroppen tar säkert ut sin rätt i det tempot som en har kört dom sista två veckorna.
Så denna vecka fast jag har minst lika mycket att göra så får jag nog ta en dag i taget & se & lyssna lite mer på kroppens nödrop.
Efter sista knodden åkte hem idag så har jag verkligen inte gjort ett dugg, bara suttit på rumpan framför datorn eller intagit ryggläget i soffan.
Och imorgon hoppas jag på att jag orkar sova länge, för som vanligt så är jag uppe till sent, men ändå vaknar jag jämt så tidigt.
Nu är klockan 03.40 den 3 juli. Jisses vad fort det går, snart är ju sommaren slut ;( .. don´t lke it.
Neeee, detta går inte, ska lägga in några bilder på knoddarna sen får det allt bli bingen ändå. Så jag säger.. "Sleep well were ever you are" Zzzzz
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0