Seg dag..

Gårdagen var i mysets tecken med mina två små godingar :)) .. Efter en fullspäckad dag med mys & aktiviteter skulle vi ta en tupplur vid fem.. jag vaknade vid åtta & knoddarna sov fortfarande, ups.. smög ner på toan , gick sedan & tittade på klockan igen om jag verkligen hade sett rätt, jovisst hade jag det.. Det vara att be till han där uppe att godingarna inte skulle vakna (för jag tordes ju inte väcka dom nu, för då skulle det vara full rulle hela natten).. Jag gjorde  mig iordning & kröp ner i sängen igen.. Klockan åtta på morgonen vaknade, dom hade sovit 15 timmar, helt otroligt :))
Det blev ett morgonbad för godingarna som sedan följdes av en rejäl frukost, & därefter mys i soffan till disneydax. Efter det så var det full aktivetet hela dagen tills dom skulle hem. Sen intog jag själv soffläge resten av kvällen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0