Röntgen idag..

Bloggen har ändrats, Tack Tommy :)) hoppas bakgrunden även den blir som jag vill.. bara vänta & se. Idag var det en tur till CSK i Kristinehamn för röntgen av njurarna.
Sen hämtade jag hem två "rödögade sköllpaddor som jag ömmade för, den som jag fick dom av hade tröttnat på dessa små varelser som inte alls mådde så bra.
Kruxet var bara att dom skulle bara vara typ 3 cm stora, men när jag kom för att hämta dom så var dom minst det dubbla, vilket då ställde till problem för mig som hade tänkt ha dom i det stora akvariet med mina småfiskar, så nu blev det huvudbry & svårare att placera dom där jag hade tänk mig.
För om dessa knyten kom ner i mitt akvarium med mina firrar så skulle dom äta gott & jag inga fiskar ha kvar. Så dom två hjärnseller jag har jobbade nu förbrillt för att komma på en lösning, för dessa knyten behöver både stor plats av både land & vatten.
Men vad göres, dom fick bli med hem iallafall, för där dom bodde kunde dom ju inte bo kvar. Så hela dagen har gått åt att göra iordning så dom skulle få det så bra som möjligt i ett eget akvarium istället. Ja så är det, det händer allt för ofta att det inte blir som man inte tänkt sig. But that´s life :))
Bild på sköldisarna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0