Ny dag nya tag..

Ja resan till docktorn igår höll på att resulatera till att jag höll på att inskickad till sjukhuset för att läggas in för att få antibiotika inventraöst (tror det stavas så). Men tack vare att jag hade lyckats dricka lite på morgonen & fått behålla det lilla jag ätit & med min övertalningsförmåga att om jag blev det minsta sämre, lovade jag att åka in direkt. Läkaren skrev ut en ny hästkur antibiotika, som jag endast skulle behöva ta en om dagen, med sträng inrådan till mycket vila, samt en remiss på ultraljud för att kolla upp njurarna, vilken skada dom hade fått. Så väl hemma efter det, så blev det soffläge med mys till disnedax ett par timmar med mitt ena barnbarn :)) Tur att jag har dessa guldklimpar som förgyller mitt liv & fyller på min energi förråd  :))
TINDRA
NADJA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0