Nu äntligen är det dax :)) Hammarö gymnasium "Here I come"

Nu äntligen händer det som jag har väntat på att få sätta igång med på så länge, jag ska äntligen iväg på validering, få reda på hur studierna ska läggas upp, vad mycket som jag inte behöver ha med i min kursplanering som jag redan kan. Längtar faktiskt att få stoppa snoken i böckerna, insupa mig all dess kunskap :)) hahaha
Ps: fråga mig om en månad eller två, då kanske jag inte tycker lika :)) Jo faktiskt så tror jag att jag gör det, jag känner verkligen för detta, inställningen är positiv & jag hoppas att det ska bli kul.. Neee nu är det dax att bege sig iväg, så hörre ni, ha det gott där ute.. Bay bay :))
BILD lånad från google
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0