Död idag..

Idag har jag varit mer död än levande. Sov typ 10 timmar inatt förutom alla kiss vaknanden. Tog väll igen allt efter helgens dåliga sömn timmar, men tro inte att jag kände mig utvilad för det, tvärt om fakriskt :p
Så idag har varit en riktigt skit dag, så inget bloggande då förståss. Har inte behovet som många andra med att sitta & spy utt gallan eller beklaga mig över vad skit en mår eller vilket helvetes värld vi lever i.
Vissa saker kan vi inte påverka ändå så är det bara & nu var det en sådan dag för mig.
Gillar inte dom här dagarna alls men har accepterat att dom finns, för det går ändå inte att göra något åt det mer än & vänta ut dom tyvärr :(
Det finns ju så mycket annat att tänka på än onödiga ting som ändå tar all energin från en som en ändå inte har.
Så idag har jag alltså inte inte gjort ett skit mer än lite smycket under ett par timmar.
Nu tänkte jag faktiskt försöka krypa till kojs så får vi se om John Blund behagar komma. Så nu säger jag natti natti Zzzzz 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0