Bingen kallar..

Usch, nu är jag riktigt trötter. Inatt var det riktigt kallt ute, det var inte så många grader kallt, faktiskt endast -5 men det kändes som -10 minst, det var en sådan där riktigt bitande kyla :p
Har ju inte heller kommit i säng ännu, det blev en massa jobbande när jag kom hem från jobbet. Ville varva ner & vad är inte bättre än & sätta sig & knopa ihop lite nya snygga smycken.
Där blev jag ju sittande i en massa timmar, hela 3 tim faktiskt :)) .. Så det blev faktiskt en del smycken som gjordes, samt så passade jag på & göra i ording en massa till som ska skickas till sina köpare.
Så nu tycker jag nog att jag är förtjänt av att inta både rygglägge & borra ner näsan i min "lovley" pillow :)) 
Ska nog starta snarmaskinen med, sätta den på högsta volym tror jag :)) .. Det är synd bara att man inte kan vara uppe & ute i solen som skiner som bara attan... ja, ja, vad är en bal på slottet mot att inta horisont läge Zzzzzz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0