Äntligen, ledig :)))))))

Har precis kommit hem & nu är jag ledig i några dagar "hoppas jag" ;)) .. Natten den har varit helt ok förutom lite bök som hör till ibland tyvärr :p 
Måste bara berätta att det var 1:a natten i den nya lokalen, det var skillnad på den förra kan jag lova mot denna.

Allt är nytt, det är stort & luftigt, så fräscht & mysigt. O vad alla har väntat på denna flytt, att den skulle bli av, att få komma ifrån den gamla lokalen "bunker". (Lägger in någon bild så ser ni vad fräsch det är).
Men nu ska det bli lite frulle för mig, magen bråkar & vill ha sitt :)) .. Sen blir det lite jobb med paketering & vägning för & få iväg paketen med posten idag.
Sen kanske det kan blir "förhoppningsvis" en tur till bingen :))

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0