Sömnbrist..

Fattar inte varför det ska vara så svårt att sova. Man är så trött att man inte orkar hålla ögonen öppna när man går av från jobb passet & äntligen får gå & lägger sig.

För jag slocknade verkligen direkt. Men problemet är att jag vaknade efter timme & det kändes som jag sovit i fem timmar istället för en. En ynka timme, suck, suck.

Jag har tvingat mig i flera omgångar med att försöka sov lite till, men tyvärr så blir det bars några några min här & där.

Ska försöka göra ett sista tapper försök igen. Men sedan får det vara, skulle jag inte ha jobbat så hade det ju inte spelat någon roll.

Så tur man bara har en natt till att göra ;)) "My brain is mayking jokes whit me" ;( .. Ja, ja vad är en bal på slottet mot lite dålig sömn så man vet att man lever! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0