Snarkmaskinen..

Sovit ett par timma nu iallafall utan att bli väckt utav råmande kor som vill ha sina kalvar hos sig. Det var annat än igår det, endast 1 1/2 timmes sömn ;p .. Fast när jag kom hem imorse från jobbet så möttes jag av två kor som gick mitt i vägen med sina kalvar på väg till den nya beteshagen, jag tänkte då att nu är det kört med den sovingen igen ;( .. Men tror faktiskt att det var dom sista kalvarna som blivit kvar i den gamla hagen som korna nu fått med sig. Så förhoppningsvis är det över för denna gång :)) .. Så jag tror faktiskt jag ska försöka starta upp snarkmaskinen en stund till så det kan få bli några timmar sömn till. Tror det kan vara en nödvändighet ;)) .. För det är ju "One more night to go" .. Så bäst jag Zzzzzz vidare en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0