Sleten i bött :p

Äntligen är man hemma. Men måste bara berätta att min otur den fortsatte även när jobbpasset var slut i morse.
För när jag skulle åka hem så var bilnycklarna borta, jag prang säkerligen runt & letade efter dom i minst en halvtimmen.
Dom fanns verkligen ingen stans, jag vände ut på allt, gick igenom bilen vi hade under natten, kollade väskan, jackan & byxorna minst sjuttioelva ggr minst.
Sen kom hela konkaongen av personal & hjälpte mig, nycklarna kom fram till slut, men det konstigaste var att där dom hittades hade inte jag varit.. hm?..
Men som sagt, nu är jag hemma, gööööött :)) .. ska nu dyka ner i bingen för & inte gå upp på en massa timmar (hoppas på det iallafall)..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0