Rast, rast..

Då har man kommit in på en lite rast igen då. Ingen mat i magen idag då jag blev bjuden på mat strax innan jag stack iväg för att jobba av gulliga T :))
Snosningen var helt underbar & välbehövd... like, like..  Vaken var hon lilla Nelly oxå så det var extra mysigt. Bilder får jag lägga in i morgon då jag tog kort med kameran & inte med mobilen.
Sen som ni kanske såg i mitt tidigare inlägg så fyller största grabben hela 29 år idag.. GRATTIS igen min son.
Fattar inte hur tiden kan gå så fort, säger så varge år. Minns allt från första dagen med alla ungar som om det skulle ha varit igår, (där är jag inte glömsk iallafall). hahaha
Ja, ja, det är bara ytterligare ett bevis på att man blivit gammal, lika bra att inse det någon gång :p
Neee, nu får jag nog avsluta & bege mig ut i natten med L. Det är ju lite goda gärningar som ska göras :)) .. So here I come :))
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0